Sunday, April 5, 2009

En halvsyrra att leka med!!!

Precis när jag och Emma var ute på kvällspromenad i Svalöv så kom mormor och morfars granne från gatan bredvid ut. Han tyckte att det var roligt att jag var en dvärgpinscher för deras lilla pinne ska komma hem i maj. Väl hemma igen så konstaterade Emma att det är min halvsyster som ska flytta in på andra sidan häcken. Hurra vad roligt! Hon kommer från Dogbytes kennel i Växjö och de gillar också Diezel som är min pappa. Det känns så bra för jag vet att det är lilla jag som har hjälpt dem på traven i valet av hund. Förra året när jag var ett litet yrväder träffade vi på granne med barn som då blev stormförtjusta i mig. Mycket bra val... det är det enda jag kan säga och jag ser verkligen fram emot att få leka tafatt med syrran!

No comments: