Saturday, April 4, 2009

Gräva gräva gräva mask

Förra helgen var jag hos farmor och farfar i Limhamn på semester. Philippe åkte skidor och Emma var på dop och yoga och allt möjligt där jag inte hade lust att vara med.

Men Emma och Philippe får se till att skaffa trädgård snart för nu har jag grävt klart i Limhamn, det finns inte fler maskar jag har kollat. Farmor tyckte det var ok så länge jag inte grävde upp salladen... men det vet ju vem som helst att salladen inte har börjat växa än. När den kommer finns nog masken där igen också!

Mäkta stolt efter att ha grävt så djupt att det kan läggas jordvärme i trädgården poserar jag i solen.

2 comments:

Pixie said...

Du kan få komma & gräva hemma hos mig precis när du vill!
Jag har en helt egen liten hörna bara för sånt.. :)

Emma said...

Åååh! Ska ni lägga jordvärme!? Lyx med en egen hörna i alla fall!!!

Så himla trist att Emma och Philippe var sjuka i helgen :(. Emma använder fler näsdukar än jag har tid att leka med när de hamnar på soffbordet.

Vill hellre leka med dig ju!!!