Sunday, May 24, 2009

Hur gammal är du? Jag är 1!

Igår fyllde jag ett år gammal. Det började med att jag fick en present direkt efter frukosten.

Men jag spelade svårflörtad ett tag...

...eller var jag bara trött som en gris?

Det firades med pompa och ståt hela dagen. Philippe fyllde ju också år så det var fullt med gäster i huset. Jag fick äta både brunchvåffla och sen jordgubbstårta. Var det gott eller?! Då hade jag lyckats packa upp min present också. Det var ett grisöra som underhöll mig när de andra var tradiga och satt vid bordet och drack bubbel i stora mängder.

Eftersom dörren ut på gården stod öppen hela tiden smet jag flera gånger under dagen. Det straffades med att jag fick stå bunden när det var dags för städning av källarlokalen. Hur kul var det på en skala?? Jag hade ju planerat att ge igen på katten Alice som attackerade mig när jag glatt jagade henne sista olovliga rundan på gården. Hrmpf... är säker på att Philippe och Emma var på väg att glömma mig där jag stod också... fick gnälla som en tok innan jag fick komma loss.

Men det var en braig dag med presenter, god mat och heliumballong! Ska fylla år nästa vecka också.

1 comment:

Megingjords Diser kennel said...

Hej på er! Vad har ni hittat på i sommar??
Kram Jenny & alla vovvarna