Friday, May 22, 2009

Tara - min nästangranne

Idag när Philippe, Emma och jag var på väg hem från Svalöv efter att ha varit Petuniavakter över natten så blev vi tvungna att stanna till nere vid grässlänten. Emma misstänkte att det var Tara min halvsyster som var ute och skuttade i gräset. Mycket riktigt!

Hon var jätteliten! Aldrig i livet att jag har varit så liten!!! Emma och Philippe smälte direkt när de fick hålla och klappa det lilla livet. Jag blev instängd i buren i bilen igen :(

Även fall jag inte fick hälsa på henne så mycket så tycker jag att alla kan gå in och kolla på bilder på lilltjejen. Hon heter egentligen Dogbytes Good Enough for Rachel.

1 comment:

Megingjords Diser kennel said...

Skoj du fått träffa lillsyrran nu :) och ett STORT GRATTIS på födelsedagen!! Hoppas du får en bra dag!!
Syrran och mamsen hälsar!!
KRAM