Tuesday, October 7, 2008

Jag gillar sånt som är fint!

Matte förstod först inte vad det var som var så roligt under bänken men efter att jag hade stått och krafsat ett tag så tittade hon själv efter.

Men istället för att hjälpa mig få fram pinnen som var föremålet för min jakt i knasiga positioner så valde hon att fotografera. Måste säga att det är minsann inte alla som har så tjusig rumpa som jag! Pinnen ingår nu i min samling fina saker att bara tugga på ibland.

Något annat fint som jag aldrig sett förut är Ellen. Hon var liten och gjorde roliga ljud. Jag ville upp till henne i soffan men det fick jag inte. Kanske om ett år säger Philippe. Tills dess får jag nyfiket titta på henne på lite avstånd. Såhär i efterhand inser jag att jag kanske var lite väl framfusig i mina försök att se och lukta på Ellen. Det är inte så poppis att nappa tag i barnsockor för att ta sig upp i soffan.

No comments: