Saturday, October 4, 2008

Jag under ljudträning

Eftersom Emma anser att jag är väldigt ljudkänslig, eftersom jag skäller så förskräckligt när någon går i trapphuset, så vill hon träna mig i att lyssna på olika ljud så att det inte blir värsta chocken för mig den dagen då det händer andra grejer.

Inte vet jag men så värst orolig över lite fyrverkerier och skott är jag inte. Vet inte vad Emma ville träna mig på egentligen. Åskljuden var ganska mysiga... det kändes extra tillåtet att bara ligga i korgen och tugga ben, det är ju ingen som vill vara ute i oväder ändå.

Philippe höjer plötsligt ljudet... som om det skulle göra nån skillnad då.

Nä, ni kan nog se fram emot en ganska behaglig nyårsafton folks, ni kommer även se mig i jaktspåren under värsta åskovädret som lite äldre också. Men skälla vid dörren... det behagar jag fortsätta med tills alla har fattat att jag är här!

No comments: