Wednesday, October 1, 2008

Trötter

Jag har kommit på att det är väldigt mycket att vara på dagis. Det är jätteroligt men Emma säger till mig att jag måste lära mig att jag inte behöver vara med om allt skoj som händer. Känner jag att jag är trött så måste jag gå och lägga mig. Har ju faktiskt en fin korg och filt att gosa in mig i där. Men det där får vi ta senare, för hittills har jag inte sovit en blund på dagis utan bara lekt hela dagarna. Så imorse hade jag väldigt svårt att komma upp... trots att jag sov hela kvällen igår och inatt. Var uppe en kort sväng och sa hej till Emma vid halv 8 men sen sov jag vidare till halv 10. Emma bestämde att jag fick vara skarvliggare hemma idag och sova ut. Toppen! Nu har jag varit ute på promenad och när vi kom in så hann jag äta lite av Emmas gröt med banan. Störde henne mitt i ätandet med att vilja gå ut en sväng. Nu ska jag sova vidare tills det är dags för nästa promenad, kanske har Emma ställt fram lunch då tills vi kommer in.

No comments: