Wednesday, September 24, 2008

Provat och godkänt!

Philippe har hittat hem från Rom och kameran också. Men han hade ställt in den lite konstigt så bilderna på fina mig blev suddiga :(

Uh!? Ska jag vara med på bild? Jag har ju hittat Emmas lasagnebyggarspill på golvet... men man får kanske inte äta i nya kläder...

Emma orkade inte åka och köpa kardborreband och vit resår så det fick bli tryckknappar och svart resår istället. Funkar finfint tycker jag!

Jag ser ut som värsta cirkushunden. Men snart kan jag en massa tricks så det kan ju passa. Emma och Philippe är fortfarande inte helt bekväma med att hundar kan ha kläder men jag fryser faktiskt och trivs i det. Jag är glad att Emma satte dit hunden också, den gav en extra touch och en kompis på promenaden.

Yay Emma! Hon är bäst på att sy!

No comments: