Tuesday, March 24, 2009

Jag undgick visst inte kameran...

Alla de där månaderna som jag var borta så undgick jag visst inte kameran. Nu har husse och matte plockat fram en del av fotografierna.

Det är så himla skönt på morgonen innan jag åker till dagis. Då får jag ligga några minuter hos matte och mysa i sängen.

Här har Annika, Emma och jag varit ute på Krankesjöns is och gått. Jag fick skor för att inte bli kall om tassarna men de var lite knepiga att gå i. Här visar jag upp mig för Philippe. Att gå på framtassarna är mycket enklare i sneakers! Go missy go missy!

Jag hittade en ny utkikspost. Här är jag jättehögst uppe av alla.

Nu har matte lagt allt som var under sängen i stora plastlådor men innan var där en härlig röra att gömma sig i. De gånger jag hade möjlighet att komma in förstås. Just på denna bilden sitter jag och lurar för jag har gömt mitt ben under filten. Hämtade tillbaka benet under natten, det låg inte säkert där.

Jag har börjat gå långa promenaden på dagis. 40 min var de ute med mig. Jättekul att få springa loss men man blir lätt lite sliten på kvällen.

När jag var liten var magmassage det bästa, det är det fortfarande men jag måste få ligga för mig själv. Men jag börjar vänja mig vid att sitta i knäet igen och bli gosad med. Här ser man hur snyggt jag har kliat upp halsen, röd och skinande. Matte klippte klorna på mig tidigare idag och gav mig baconost... det satte sig en del på hakan också, där är det svårt att slicka bort!

No comments: